اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

استعلام خلافی خودرو


امروزه با گسترش تکنولوژی گرفتن خلافی خودرو و استعلام خلافی خودرو کار آسانی شده است. با اس ام اس ، اینترنت و تلفن امروزه کارها بسیار راحتتر از قبل شده است. با در نظر گرفتن اینکه مردم این روزها بیشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشی های تلفن همراه خود میکنند، داشتن اپلیکیشنی برای استعلام خودرو بهترین روش است. کافی است اپلیکیشن خلافی خودرو "فرمون" را در اینترنت سرچ و آن را از سایت اندروید سیتی دانلود کنید. روشی برای استعلام خلافی خودرو از این راحتتر وجود ندارد.


خلافی خودرو


خلافی خودرو عبارت است از لیستی از تمام جرائمی که راننده خودرو در طول مالکیت آن مرتکب شده است. در این لیست جزئیات تمام آن خلافها قرار دارد. مالک خودرو موظف به پرداخت تمام جرائم است.


پلیس +10


دغدغه تمام خریداران و فروشندگان خودرو از قدیم خلافی خودرو بوده و آنها به دنبال راحی آسان برای استعلام خلافی خودرو بوده‌اند. در قدیم با مراجعه به پلیس+10 و گذراندن وقت های زیاد در صف های طولانی و خسته کننده ، مجبور به گرفتن خلافی خودرو بودند یکی از مشکلاتی که گرفتن خلافی خودرو از پلیس+10 داشت این بود که تنها خلافیهای کمتر از 1 میلیون تومان را به مالک خودرو میداد و برای مبالغ بیش از آن فرد باید به راهنمایی و رانندگی مراجعه میکرد. امروزه با وجود اپلیکیشنهای بسیار در این زمینه، کار آنها نیز آسان تر شده است.


استعلام آنلاین خلافی خودرو


یکی از روشهای پرمخاطب برای گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین ، مراجعه به سایت راهور و وارد کردن کد 17 رقمی ( که ابتدای آن I R می باشد ) درج شده بر روی کارت ماشین  و سپس دیدن خلافی خودرو بود. این روش هم درد سرهای خاص خود را داشت. برخی از مخاطبین روش استفاده از سایت را بلد نبوده و گیج می شدند.


اپلیکیشن فرمون


بهترین راه برای استعلام خلافی خودرو ، داشتن اپلیکیشنی مطمئن برای  این کار است. اپلیکیشن فرمون به شما این امکان را میدهد که در هر استان یا شهری که هستید ، بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

به دلیل نداشتن مراحل پیچیده برای تمام افراد مناسب و کار با آن راحت است.

این اپلیکیشن به سایت راهور متصل بوده و تمام محتوای آن معتبر و قابل استناد است.

در هنگام مشاهده دوربینهای کنترل سرعت و کنترل ترافیک به شما هشدار میدهد.

در هنگام نزدیک شدن به طرح زوج و فرد نیز به شما هشدار میدهد.

این اپلیکیشن امکان پرداخت آنی جرائم را دارد ، به این ترتیب نیاز به کارهای وقت گیر و ارسال اس ام اس نخواهید داشت.

در این اپلیکیشن با استفاده از بارکدخوان میتوانید به راحتی خلافی خودرو خود را دریافت کنید. (بارکدی که بر روی کارت ماشین است)

اپلیکیشن فرمون دارای ویژگیهای زیادی برای سهولت کار شما میباشد.

تمام مراحل در این اپلیکیشن رایگان است.

در این اپلیکیشن شما میتوانید جزئیات کامل یک خلافی را به وضوح و کامل مشاهده کنید.

این اپلیکیشن دارای امکان تعیین سرعت دلخواه برای نمایش هشدار سرعت مجاز در اتوبان ها ، بزرگراه ها و آزادراه ها را دارد.

این اپلیکیشن امکان نمایش سرعت آنی ماشین در حال حرکت با استفاده از GPS و هشدار به کاربر در صورت عبور از سرعت مجاز را نیز دارد.

در طراحی این اپلیکیشن از material design استفاده شده است.

طراحی گرافیکی این اپلیکیشن طوری است که تعامل آن برای کاربر با اپلیکیشن آسان باشد.

به این ترتیب از این اپلیکیشن استفادههای زیادی میتوان کرد. کار با آن آسان است و نیازهای شما از یک سیستم استعلام خلافی خودرو را برطرف میکند.

مهمترین نکته ای که درباره این اپلیکیشن وجود دارد این است که این برنامه رایگان میباشد و برای تمام افراد قابل استفاده است.

یکی دیگر از مواردی که این اپلیکیشن را محبوب کرده است، امکان پرداخت آنی جرائم است. پس نیاز به مراحل پیچیده ارسال اس ام اس و ... نیست و به صورت مستقیم به درگاه بانک وصل میشود و شما میتوانید هزینه های جرائم خود را پرداخت کنید.

این اپلیکیشن طوری طراحی شده است که (در صورت تمایل) با هشدار دادن از جریمه شدن شما نیز جلوگیری میکند.


برای استفاده از این اپلیکیشن به سایت اندروید سیتی به آدرس "https://www.android30t.com/io.vsum.estelamkhalafi/ " مراجعه فرمایید. اپلیکیشن را نصب کنید و خلافی ماشین خود را کرفته و پرداخت کنید.