اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

دانلود همراه بانک تمامی بانک ها برای تمامی گوشی ها

با استفاده از اپلیکیشن های همراه بانک قادر خواهید بود به اموری نظیر، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیمکارت های اعتبازی، استعلام موجودی، انتقال وجه به سایر حساب های خود و دیگران و بسیاری از کارهای دیگر که تا مدت ها قبل به زحمت انجام می شد، پرداخته و در وقت خود صرفه جویی نمایید!

اندروید سیتی در این پست اقدام به ارائه و معرفی آخرین نسخه برنامه های همراه بانک تمامی بانک های معتبر به همراه درج ویژگی ها و قابلیت هر برنامه به طور مختصر نموده تا شما عزیزان با توجه به نیاز و بانک مورد علاقه تان اپلیکیشن مورد نیازتان را دانلود و آن را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب نمایید.

  ادامه مطلب ...

آموزش جامع و تصویری نصب بازی های دیتا دار

اگر از طرفداران بازی های اندرویدی باشید بدون شک تا کنون تجربه انجام بازی های با گرافیک بیشتر و حجم بالا را داشته اید که اکثر آن ها دارای پوشه دیتا (Data یا Obb) هستند که نصب و استفاده صحیح از آن ها شامل مراحل کوتاهی است که ما آن ها را در زیر به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا توصیه می کنیم اگر با نصب فایل نصبی (apk) بازی ها آشنایی ندارید و یا به تازگی گوشی یا تبلت خریده اید صفحه زیر را حتما مشاهده کنید.

  ادامه مطلب ...

روش ساخت گیمر آیدی در اندروید

همانطور که میدانید برای ذخیره کردن مراحل پشت سر گذاشته شده در بازیهایی مانند کلش آو کلنز و … نیاز است یک حساب کاربری (جیمیل) داشته باشیم و در صورت افشا شدن یا فراموش شدن رمز این جیمیل احتمال هک شدن و از دست رفتن بازی اندروید بسیار زیاد است، برای حل این مشکل و تامین حریم شخصی و افزایش امنیت استفاده از گیمر آیدی یا شناسه ی بازی کننده ، طراحی شده که بهتر است اگر تاکنون آنرا نساخته اید در این آموزش همراه ما باشید تا به اطلاعات کاملی درباره ی نحوه ی ساخت و سایر اطلاعات پیرامون آن دست یابید.

  ادامه مطلب ...

روش مدیریت و کاهش مصرف دیتا در دستگاههای اندروید

در دنیای امروز که اکثر کارها با کمک اینترنت انجام میشود و هزینه های اینترنت جزء جدانشدنی از زندگی ما شده اند، بهتر است با روشهای کنترل و مدیریت دانلود ها آشنا شده و در مصرف دیتای خود بیشتر دقت نماییم زیرا برخی از برنامه ها بصورت پنهان اینترنت را مصرف میکنند و نا خواسته مجبور به پرداخت قبضهای مربوط به آن خواهیم شد. در این مقاله سعی برآن شده که تا حد امکان راههای مدیریت و کاهش مصرف دیتای سیمکارت را بررسی نماییم که امیدواریم در ادامه ی مطلب همراه ما باشید…

  ادامه مطلب ...

آموزش کامل بازیابی رمز عبور و پسورد در اینستاگرام

اینستاگرام که یکی از مسنجرهای محبوب میان کاربران دنیای مجازی است امکانات متعددی ازجمله قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر را دارد. این اپلیکیشن برای اجرا نیاز به ثبت نام دارد و همچنین میتوان از طریق سایت اصلی اینستاگرام در آن حساب کاربری ایجاد کنیم. اما گاهی به دلایل مختلف از جمله فراموش کردن رمز عبور، مفقود شدن تلفن همراه و … لازم است که رمز خود را تغییر دهیم یا از نو رمزی تعیین کنیم. اگر شما هم نیاز به انجام این کار دارید در این آموزش همراه ما باشید.

  ادامه مطلب ...