اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن آسان پرداخت

آپ

اپلیکیشن آپ یا اپلیکیشن آسان پرداخت یا به اختصار آپ برای آسانی کار شما ساخته شه است. این روزها و با وجود تکنولوژی پرداخت قبوض، کارت به کارت کردن و ... به صورت دستی و حضوری کار مشکل و خنده داری است. البته برای تمام کارها اپلیکیشنهای جداگانه ای طراحی شده است اما داشتن چندین اپلیکیشن هم گیج کننده است و هم سخت.

برای کار با این اپلیکیشن کافی است که تنها به اینترنت متصل شوید و مراحل امر دلخواه خود را انجام دهید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است. در تمام مراحل توضیحی وجود دارد که شما را از آن مرحله مطلع و شمار ا راهنمایی میکند.

خرید شارژ ، پرداخت قبوض خدماتی ، پرداخت قبض موبایل ، خرید بیمه ، شارژ اینترنت ،  انجام عملیات کارت به کارت ، مشاهده موجودی ، نیکوکاری و پرداخت صدقه و .... در اپلیکیشن آپ امکانپذیر است.

هر کدام از این کارها دارای مراحل مختلفی است، کافی است شما رمز دوم کارت عابر بانک خود را داشته باشید تا بتوانید هرکاری که مد نظر شما است را انجام دهید. کارها با این اپلیکیشن به سرعت انجام میگیرد و وقت شما را بیهوده تلف نمیکند.

شاید یکی از مهمترین امکانات اپلیکیشن آپ تله پرداز باشد. با این امکان شما می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از این سرویس، وجوه خود را پرداخت کنید.

برای پرداخت قبوض تلفنهای موبایل دائمی خود میتونید به این قسمت مراجعه و قبض خود را پرداخت کنید.

یکی دیگر از امکانات محبوب اپلیکیشن آسان پرداخت قبالیت کارت به کارت کردن وجوه درخواستی شما است. به این صورت که برای انتقال وجه کارت به کارت شماره کارت مبدا، کارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال وجه را وارد کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل توضیح اینکه انتقال وجه بابت چه کاری است را در بخش توضیحات وارد کنید. این توضیح در رسید انتقال وجه نمایش داده می‌شود. در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوین، حکمت ایرانیان، دی، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، آینده، پست بانک، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، مهر اقتصاد، قوامین، پارسیان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است. سایر بانک‌های مبدا به زودی اضافه افزوده خواهند شد. در صورتی که اطلاعات وارد شده در مراحل قبلی صحیح باشند انتقال وجه به سرعت و آسانی انجام می‌شود و رسید تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تصویر رسید انتقال وجه برای صاحب کارت مبدا ارسال و همچنین بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

در قسمت شارژ اینترنت میتوانید برای خط همراه اول، ایرانسل و دیگر اپراتورها اینترنت مورد نیاز خود را برای خود یا دیگران خریداری کنید. به این ترتیب کار شما ساده است و گیج نخواهید شد.

در قسمت نیکوکاری میتوانید وجوه خیریه خود را به موسسات خیریه اهدا کنید. موسسه های مختلفی در حال حاضر در این بخش قرار دارند مانند موسسه محک، موسسه خیریه مهرانه و ....

تمام خدمات این اپلیکیشن آپ به صورت رایگان بوده و مستلزم هیچگونه هزینه ای نیست. برای تسریع در کارهای خود اپلیکیشن آپ را از سایت اندرویدسیتی دریافت کنید.




دیوان حافظ

این روزها با وجود پیشرفت تکنولوژی کارها بسیار آسان شده است. بسیاری از افراد هستند که بهفال حافظ خیلی اعتقاد دارند و حتی روز خود را با فال حافظ شروع میکنند. یا افرادی هستند که علاقه زیادی به حافظ و شعرهای بی نظیر آن دارند. حمل کردن کتاب قطور حافظ برای هرکسی آسان نیست. اما با وجود اپلیکیشن فال حافظ ، اپلیکیشن حافظ ، اپلیکیشن اشعار حافظ و ... دیگر نیازی به حمل کردن آن کتاب سنگین نیستید.

این روزها با وجود گوشی های هوشمند تقریبا تمام کارها راحت شده است. از پرداخت قبض تا ده‌ها کار دیگر را به راحتی میتوان با اپلیکشنهای مربوطه انجام داد. گرفتن فال حافظ نیز از این موضوع مستثنی نیست. برای خواندن اشعار حافظ زمانی که اپلیکیشن فال حافظ را در گوشی هوشمند خود دارید، همیشه آن اشعار در دسترس برای خواندن و فال گرفتن است.

اشعار این شاعر بزرگ سده هشتم ایران، مورد علاقه تقریبا تمام افراد است. خواندن اشعار حافظهمیشه باعث آرامش و خوشنودی است. با داشتن اپلیکیشن فال حافظ همراه خود میتوانید در هر زمان و هر مکانی فال حافظ بگیرید و اشعار این شاعر گران قدر را بخوانید.

قرن ها است که دیوان حافظ از پرمخاطبترین کتابهای ایرانی در سراسر جهان است. هر ایرانی در خانه خود حتما دیوان حافظ دارد و چه بسا که هر فردی در ایران یک یا حتی چند دیوان حافظ برای خود دارد. جدا از اعتقاد هر فرد درباره دیوان حافظ ، اشعار این شاعر توانمند آنقدر جذاب است که خواندن آنها هرگز تکراری نشده و نخواهد شد.

دیوان حافظ تنها یک کتاب پر از شعر نیست. خود شخص حافظ بسیار فرد اندیشمندی بوده است به طوری که در اشعار خود از اجتماع، سیاست، عشق، عرفان، خدا، آخرت، انسانیت و صدها موضوع دیگر گفته است. با اینکه کتاب دیوان حافظ برای قرن ها پیش بوده است اما هنوز تازگی دارد. این موضوع از آن جهت است که اشعار حافظ متنوع  و گسترده است و در هر وضوعی پیامی و کلامی دارد.

اشعار حافظ وجوه مختلفی دارد به همین دلیل برداشت هر فرد از اشعار حافظ مختلف است و به همین دلیل است که فال حافظ به وجود آمده است. هر کس بنا به نیت خود از اشعار حافظ بهره میبرد و برداشت میکند. شاید بسیاری به فال اعتقاد نداشته باشند اما انسان بعضی وقتها به یک قوت قلب نیاز دارد. این قوت قلب و انرژی مثبت را میتوان در قالب فال از حافظ طلب کرد. از اشعار حافظنیروی منفی و ناامیدی پیدا نخواهد شد. شاید به همین دلیل است که فال حافظ مورد علاقه افراد بیشماری است.

شاید با خواندن اشعار حافظ تحول عمیقی در آدمی صورت بگیرد شاید هم نگیرد اما در کل خواندن اشعار این شاعر دانا بسیار آرامشبخش، عمیق و لذتبخش است. بیشتر اشعار حافظ، غزل است و به غزلیات حافظ نیز مشهور است. کوتاهترین شعر حافظ را در زیر بخوانید:

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

تا درخت دوستی کی بر دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

گفت و گو آیین درویشی نبود

ورنه با تو ماجراها داشتیم

شیوه چشمت فریب جنگ داشت

ما خطا کردیم و صلح انگاشتیم

البته میگویند که این اشعار ارتباط مستقیمی با قرآن دارد. یعنی حافظ اشعار خود را از قرآن الهام گرفته است. در تمام دیوان حافظ به ابیتی برمیخوریم که به صورت مستقیم از قرآن برگرفته شده است.

البته که خواندن اشعار سخت است. اما نا امید نشوید چون بعد از خواندن چندین بیت متوجه آهنگ شعر خواهید شد و آن موقع است که خواندن شما بهتر و بهتر میشود. اگر متوجه معنی کلمات و ابیات نمیشوید بهتر است تفسیر آن اشعار را بخوانید. اپلیکیشن فال حافظ دارای تفسیر نیز هست و دیگر نیازی به وب گردی و جستجو جود ندارید. بیشتر اشعار و ابیات حافظ بیش از یک معنا و معما دارند به همین دلیل است که بهتر است به تفسیر آن تنها اکتفا نکنید و واژه واژه برای خود معنی کنید؛ به این ترتیب شما برداشت خودر ا از شعر پیدا خواهید کرد.

با دانلود اپلیکیشن فال حافظ از سایت اندرویدسیتی تمام امکانات برای خواندن اشعار، خواندن تفاسیر و گرفتن فال حافظ امکانپذیر است. به این ترتیب در گوشی هوشمند خود اشعار گرانقدر حافظ را دارید و از گزفتن فال حافظ یا خواندن اشعار حافظ لذت خواهید برد.


استعلام خلافی خودرو


همانطور که میدانید خلافی خودرو و استعلام خلافی خودرو لیستی از مجموعه جرائم رانندگی است. رانندگان بر اساس خلاف هایی که در امر رانندگی انجام می دهند توسط پلیس توقیف و جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده آن خودرو که راننده با آن مرتکب جرم شده ثبت می گردد . به اصطلاح به این لیست پرونده خلافی ماشین می گویند که افراد میتوانند با مراجعه به پلیس +10خلافی خودروی خود را استعلام بگیرند. در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی فقط برگه خلافی خودروهایی داده می شود که جمع جرایم آنها کمتر از مبلغ ۱۰ میلیون ریال است. برای دریافت برگه تخلفات رانندگی با مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان باید به راهنمایی رانندگی مراجعه شود.

هزینه دریافت این برگه ۲۷ هزار تومان و همچنین تعرفه رسیدگی غیر حضوری اجرائیات (بررسی کسر خلافی) ۲۵ هزار ریال است. بابت هر ردیف تخلف قابل اعتراض ۲ هزار ریال دریافت می شود. در صورتی که خلافی متقاضی بیشتر از ۳ برگ باشد باید به ازاء هر صفحه اضافه ۲ هزار ریال (دویست تومان) پرداخت شود.

با وجود پیشرفت تکنولوژی و گوشیهای هوشمند که اکثریت دارای آنها هستند، این کار نیز آسانتر از همیشه شده است. با وجود اپلیکیشن خلافی خودرو دیگر نیازی به رفتن به دفاتر پلیس+10 نیست. تنها کافی است اپلیکیشن خلافی خودرو یا اپلیکیشن فرمون را نصب کنید تا کار شما آسان شود و به راحتترین صورت ممکن خلافی خودروی خود را پرداخت کنید.

همانطور که میدانید پرداخت نکردن جریمه، مبلغ آن را دو برابر میکند. مراجعه به پلیس + 10 و پرداخت جریمه ممکن است روزها طول بکشد. بهترین راه پرداخت به موقع جرائم یا به صورت آنلاین و سایت است یا اپلیکیشن خلافی خودرو یا همان اپلیکیشن فرمون است. هم اسان و هم کاربردی است. داشتن این اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما کارتان را بسیار راحت میکند.

برای انجام کارهای اداری هرچه میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید تا هم خودتان درگیر و خسته نشوید هم از حجم ترافیک و آلودگی هوا و ... بکاهید. با داشتن این اپلیکیشن قطعا کار شما راحتتر خواهد بود. امروزه همه رمز دوم کارت عابر بانک خود را دارند به همبن دلیل کار شما راحتتر انجام خواهد شد.

اپلیکیشن فرمون به صورت مستقیم به سایت راهور متصل است به همین دلیل تمام اطلاعات آن درست و صحیح میباشد. از سامانه پیامکی هم میتوانید در این خصوص استفاده کنید اما بارها دیده شده که اطلاعات سامانه پیامکی کمی با اطلاعات اصلی اختلال دارد. پس برای اطمینان بهتر است که از این اپلیکیشن یا سایت استفاده کنید.

اپلیکیشن فرمون دارای رابط کاربری مناسب و ساده ای است که ممار را برای شما راحتتر کرده است. کار با این اپلیکیشن ساده‌تر از سایت است به این صورت که تمام دسترسی ها مشخص و نمایان است. از این اپلیکیشن برای اتعلام خلافی خودرو و استعلام خلافی موتور سیکلت و انواع وسیله نقلیه میتوان استفاده کرد.

در این اپلیکیشن با انجام تنظیمات میتوانید از تمام موارد جریمه در هنگام رانندگی باخبر شوید.

با انجام تنظیمات این برنامه نزدیک شدن به دوربین‌های زوج و فرد، دوربینهای کنترل سرعت و ... را به شما هشدار میدهد.

زمانی که به محدوده ترافیک نزدیک میشوید این برنامه به شما آلارم میدهد.

با اپلیکیشن فرمون امکان پرداخت سریع جرائم رانندگی خود را خواهید داشت.

در این اپلیکیشن امکان نمایش سرعت مجاز شما وجود دارد.

در استفاده از اپلیکیشن فرمون هیچگونه مراحل پیچیده و حساسی وجود ندارد و کار با آن بسیار راحت است به این دلیل که دارای رابط کاربری ساده و جذابی است.

این برنامه را به راحتی میتوانید از سایت اندرویدسیتی دانلود کنید.

اپلیکیشن آپ

آپ

با آپ و دانلود اپلیکیشن آپ کارهای خود را راحتتر انجام دهید. با آپ میتوانید شارژ اینترنی خریداری کنید، پول کارت به کارت کنید، بیمه خریداری کنید، قبضهای خدماتی خود را پرداخت کنید، قبض موبایل پرداخت کنید و ده ها کار دیگر انجام دهید.

اپلیکیشن آپ را میتوانید از سایت اندرویدسیتی دریافت و استفاده کنید : اپلیکیشن آپ برای اندروید

در اپلیکیشن آسان پرداخت میتوانید مبالغ صدقه و نیکوکاری خود را به موسسه های خیریه معتبر اهدا کنید.

تنها کافی است رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید تا بتوانید تمام تراکنش ها را به صورت آنلاین و بسیار ساده انجام دهید.

انتقال وجه و پول کارت به کارت کردن، از طریق بانکهای مبدا : بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوین، حکمت ایرانیان، دی، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، آینده، پست بانک، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، مهر اقتصاد، قوامین، پارسیان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است. سایر بانک‌های مبدا به زودی اضافه افزوده خواهند شد.

پرداخت قبوض خدماتی در اپلیکیشن آپ نیز به راحتی امکانپذیر است. برای پرداخت تنها کافی است شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را وارد کنید در صورتی که بارکد قبض در اختیار شما می‌باشد می‌توانید بجای ورود دستی، از بارکدخوان استفاده کنید. با لمس دکمه بارکدخوان و اسکن بارکد موجود در قبض، شناسه پرداخت و شناسه قبض به صورت خودکار پر خواهند شد. در غیر اینصورت شناسه قبض و شناسه پرداخت را بصورت دستی وارد کنید و در مراحل بعد قبض را پرداخت کنید.

این برنامه جامع دارای سرویسی به نام تله پرداز است؛ شما می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از این سرویس، وجوه خود را پرداخت کنید. برای اینکار باید کد پذیرنده داشته باشید. این کار دستری شما را بسیار را حت تر از قبل میسازد.

با اپلیکیشن آپ میتوانید به صورت رایگان امتیاز بگیرید و در کیف پول خود ذخیره کنید. برای اینکار کافی است پس از انجام هر تراکنش با تکان دادن گوشی خود تا زمانی که دایره وسط صفحه پر شود و عدد آن به 100 درصد برسد، 25 امتیاز دریافت کنید. کلیه امتیازات بدست آمده در این بخش یا امتیازات دریافت شده بابت انجام تراکنش، نهایتاً تا روز بعد به حساب امتیازات کاربر اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید با استفاده از امتیاز خود از طریق همین اپلیکیشن شارژ رایگان تهیه کنید. هر یک امتیاز معادل 10 ریال خواهد بود.

در قسمت خرید بیمه از این اپلیکیشن میتوانید خدمات مختلف بیمه ای با پوششهای مختلف خریداری کنید. در این برنامه هر بیمه از طرح های مختلف با پوشش های مختلفی وجود دارد که شما بر اساس نیاز خود هر طرحی که مایل هستید را انتخاب میکنید و در مراحل بعدی شما می‌توانید خلاصه‌ای از اطلاعات خرید خود را مشاهده کرده و در صورتی که تمامی موارد صحیح بودند، دکمه "تائید" را لمس کرده تا وارد مرحله پرداخت شوید.

در قسمت شارژ اینترنت با توجه به اپراتور خود میتوانید سرویس اینترنتی مناسب را انتخاب کنید. در این قسمت همچنین میتوانید شارژ وایمکس های ایرانسل و مبین نت و ADSL بعضی شرکت ها مانند شاتل را پرداخت کرد.

در اپلیکیشن آپ همچنین میتوانید موجودی حسابهای خود را ببینید و چک کنید.

این اپلیکیشن جامع، جایگزین چندین اپلیکیشن مختلف است و کار شما را بسیار راحت میکند.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن آپ را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت کنید: راهنمای استفاده از اپلیکیشن آپ