اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

استعلام خلافی خودرو


همانطور که میدانید خلافی خودرو و استعلام خلافی خودرو لیستی از مجموعه جرائم رانندگی است. رانندگان بر اساس خلاف هایی که در امر رانندگی انجام می دهند توسط پلیس توقیف و جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده آن خودرو که راننده با آن مرتکب جرم شده ثبت می گردد . به اصطلاح به این لیست پرونده خلافی ماشین می گویند که افراد میتوانند با مراجعه به پلیس +10خلافی خودروی خود را استعلام بگیرند. در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی فقط برگه خلافی خودروهایی داده می شود که جمع جرایم آنها کمتر از مبلغ ۱۰ میلیون ریال است. برای دریافت برگه تخلفات رانندگی با مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان باید به راهنمایی رانندگی مراجعه شود.

هزینه دریافت این برگه ۲۷ هزار تومان و همچنین تعرفه رسیدگی غیر حضوری اجرائیات (بررسی کسر خلافی) ۲۵ هزار ریال است. بابت هر ردیف تخلف قابل اعتراض ۲ هزار ریال دریافت می شود. در صورتی که خلافی متقاضی بیشتر از ۳ برگ باشد باید به ازاء هر صفحه اضافه ۲ هزار ریال (دویست تومان) پرداخت شود.

با وجود پیشرفت تکنولوژی و گوشیهای هوشمند که اکثریت دارای آنها هستند، این کار نیز آسانتر از همیشه شده است. با وجود اپلیکیشن خلافی خودرو دیگر نیازی به رفتن به دفاتر پلیس+10 نیست. تنها کافی است اپلیکیشن خلافی خودرو یا اپلیکیشن فرمون را نصب کنید تا کار شما آسان شود و به راحتترین صورت ممکن خلافی خودروی خود را پرداخت کنید.

همانطور که میدانید پرداخت نکردن جریمه، مبلغ آن را دو برابر میکند. مراجعه به پلیس + 10 و پرداخت جریمه ممکن است روزها طول بکشد. بهترین راه پرداخت به موقع جرائم یا به صورت آنلاین و سایت است یا اپلیکیشن خلافی خودرو یا همان اپلیکیشن فرمون است. هم اسان و هم کاربردی است. داشتن این اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما کارتان را بسیار راحت میکند.

برای انجام کارهای اداری هرچه میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید تا هم خودتان درگیر و خسته نشوید هم از حجم ترافیک و آلودگی هوا و ... بکاهید. با داشتن این اپلیکیشن قطعا کار شما راحتتر خواهد بود. امروزه همه رمز دوم کارت عابر بانک خود را دارند به همبن دلیل کار شما راحتتر انجام خواهد شد.

اپلیکیشن فرمون به صورت مستقیم به سایت راهور متصل است به همین دلیل تمام اطلاعات آن درست و صحیح میباشد. از سامانه پیامکی هم میتوانید در این خصوص استفاده کنید اما بارها دیده شده که اطلاعات سامانه پیامکی کمی با اطلاعات اصلی اختلال دارد. پس برای اطمینان بهتر است که از این اپلیکیشن یا سایت استفاده کنید.

اپلیکیشن فرمون دارای رابط کاربری مناسب و ساده ای است که ممار را برای شما راحتتر کرده است. کار با این اپلیکیشن ساده‌تر از سایت است به این صورت که تمام دسترسی ها مشخص و نمایان است. از این اپلیکیشن برای اتعلام خلافی خودرو و استعلام خلافی موتور سیکلت و انواع وسیله نقلیه میتوان استفاده کرد.

در این اپلیکیشن با انجام تنظیمات میتوانید از تمام موارد جریمه در هنگام رانندگی باخبر شوید.

با انجام تنظیمات این برنامه نزدیک شدن به دوربین‌های زوج و فرد، دوربینهای کنترل سرعت و ... را به شما هشدار میدهد.

زمانی که به محدوده ترافیک نزدیک میشوید این برنامه به شما آلارم میدهد.

با اپلیکیشن فرمون امکان پرداخت سریع جرائم رانندگی خود را خواهید داشت.

در این اپلیکیشن امکان نمایش سرعت مجاز شما وجود دارد.

در استفاده از اپلیکیشن فرمون هیچگونه مراحل پیچیده و حساسی وجود ندارد و کار با آن بسیار راحت است به این دلیل که دارای رابط کاربری ساده و جذابی است.

این برنامه را به راحتی میتوانید از سایت اندرویدسیتی دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.