اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن آسان پرداخت

آپ

اپلیکیشن آپ یا اپلیکیشن آسان پرداخت یا به اختصار آپ برای آسانی کار شما ساخته شه است. این روزها و با وجود تکنولوژی پرداخت قبوض، کارت به کارت کردن و ... به صورت دستی و حضوری کار مشکل و خنده داری است. البته برای تمام کارها اپلیکیشنهای جداگانه ای طراحی شده است اما داشتن چندین اپلیکیشن هم گیج کننده است و هم سخت.

برای کار با این اپلیکیشن کافی است که تنها به اینترنت متصل شوید و مراحل امر دلخواه خود را انجام دهید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است. در تمام مراحل توضیحی وجود دارد که شما را از آن مرحله مطلع و شمار ا راهنمایی میکند.

خرید شارژ ، پرداخت قبوض خدماتی ، پرداخت قبض موبایل ، خرید بیمه ، شارژ اینترنت ،  انجام عملیات کارت به کارت ، مشاهده موجودی ، نیکوکاری و پرداخت صدقه و .... در اپلیکیشن آپ امکانپذیر است.

هر کدام از این کارها دارای مراحل مختلفی است، کافی است شما رمز دوم کارت عابر بانک خود را داشته باشید تا بتوانید هرکاری که مد نظر شما است را انجام دهید. کارها با این اپلیکیشن به سرعت انجام میگیرد و وقت شما را بیهوده تلف نمیکند.

شاید یکی از مهمترین امکانات اپلیکیشن آپ تله پرداز باشد. با این امکان شما می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از این سرویس، وجوه خود را پرداخت کنید.

برای پرداخت قبوض تلفنهای موبایل دائمی خود میتونید به این قسمت مراجعه و قبض خود را پرداخت کنید.

یکی دیگر از امکانات محبوب اپلیکیشن آسان پرداخت قبالیت کارت به کارت کردن وجوه درخواستی شما است. به این صورت که برای انتقال وجه کارت به کارت شماره کارت مبدا، کارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال وجه را وارد کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل توضیح اینکه انتقال وجه بابت چه کاری است را در بخش توضیحات وارد کنید. این توضیح در رسید انتقال وجه نمایش داده می‌شود. در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوین، حکمت ایرانیان، دی، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، آینده، پست بانک، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، مهر اقتصاد، قوامین، پارسیان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است. سایر بانک‌های مبدا به زودی اضافه افزوده خواهند شد. در صورتی که اطلاعات وارد شده در مراحل قبلی صحیح باشند انتقال وجه به سرعت و آسانی انجام می‌شود و رسید تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تصویر رسید انتقال وجه برای صاحب کارت مبدا ارسال و همچنین بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

در قسمت شارژ اینترنت میتوانید برای خط همراه اول، ایرانسل و دیگر اپراتورها اینترنت مورد نیاز خود را برای خود یا دیگران خریداری کنید. به این ترتیب کار شما ساده است و گیج نخواهید شد.

در قسمت نیکوکاری میتوانید وجوه خیریه خود را به موسسات خیریه اهدا کنید. موسسه های مختلفی در حال حاضر در این بخش قرار دارند مانند موسسه محک، موسسه خیریه مهرانه و ....

تمام خدمات این اپلیکیشن آپ به صورت رایگان بوده و مستلزم هیچگونه هزینه ای نیست. برای تسریع در کارهای خود اپلیکیشن آپ را از سایت اندرویدسیتی دریافت کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.