اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن خلافی خودرو

خلافی خودرو و استعلام خلافی خودرو به دلیل گسترش روزافزون تکنولوژی این روزها کار بسیار آسانی است. اما در کمی قدیمتر از این، گرفتن استعلام خلافی خودرو برای رانندگان به خصوص زمان خرید و فروش ماشین، کار بسیار دشواری بود. حال گسترش تکنولوژی در این حوزه نیز به کمک افراد آمده است.

در گذشته پروسه دریافت برگه خلافی خورو وقت‌گیری بود و فرد باید به پلیس +۱۰ و یا راهنمایی و رانندگی مراجعه می‌کرد. ولی هم اکنون می‌توان به راحتی از طریق اینترنت برگه خلافی را دریافت و میزان جریمه را به صورت آنلاین پرداخت نمود.

برای دریافت برگه خلافی به این روش باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه مینمودید و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان به عنوان تعرفه رسیدگی غیر حضوری  اجرائیات، اقدام به استعلام خلافی خودرومیکردید.

این کار را تنها رانندگانی میتوانستند از این روش استفاده نمایند که مجموع خلافی خودروی آنها کمتر از یک میلیون تومان باشد. و برای رانندگانی که جرایم رانندگی آنها بیشتر از این مقدار باشد باید به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه مینمودند.

با رفتن در سایت راهور به راحتی میتوانید خلافی خودرو خود را استعلام بگیرید. با اس ام اس و تلفن همراه نیز میتوانید این کار را انجام دهید.

اما بهترین روش و در دسترسترین راه برای گرفتن خلافی خودرو داشتن اپلیکیشنی برای این کار است. چرا که امروزه تقریبا تمام افراد دارای گوشی های هوشمند هستند و همیشه و همه جا آن را همراه خود دارند. خوشبختانه برای استعلام خلافی خودرو اپلیکیشن خلافی خودرو به نام فرمون طراحی و در دسترس است. با دانلود کردن و استفاده از آن متوجه خواهید شد که استعلام گرفتن چقدر با این برنامه آسان است.

این برنامه علاوه بر امکان گرفتن خلافی خودرو، دارای امکانات مختلف و سودمند دیگری نیز هست. در این مقاله به معرفی و بررسی این امکانات میپردازیم.

این  اپلیکیشن در تمامی شهر ها و روستاهای ایران در دسترس و قابل استفاده است. به طوری که تمام افراد در سراسر کشور میتوانند از این برنامه استفاده کنند.

برنامه فرمون با استفاده از GPS سرعت آنی اتومبیل را نمایش میدهد و اگر اتومبیل از سرعت مجاز فراتر رود، به راننده هشدار میدهد تا از سرعت خود بکاهد. به این ترتیب از جریمه شدن و خطرهای احتمالی جلوگیری میشود.

مرجع اپلیکیشن فرمون سایت راهور میباشد؛ این برنامه به صورت مستقیم به سایت واهور متصل است؛ پس تمام اطلاعات دریافتی آن معتبر و قابل استناد است.

برای استفاده از این برنامه نیاز به داشتن مدارک و اطلاعات اضافی نیست. علاوه بر آن کار با اپلیکیشن فرمون آنقدر آسان است که هیچ مراحل پیچیده ای برای استفاده از آن وجود ندارد.

برنامه فرمون قابلیت آن را دارد که از نقشه، دوربین های زوج و فرد، دوربین های کنترل سرعت و دوربین های کنترل ترافیک را تشخیص دهد و به راننده هشدار نزدیک به آنها را بدهد.

رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده است و برای طراحی آن از متریال دیزاین استفاده شده است. به این ترتیب برای استفاده از آن نیاز به آموزش نخواهید داشت. طراحی این اپلیکیشن جذاب و بسیار کاربردی است.

با این اپلیکیشن هر فردی میتواند خلافی خودرو را دریافت کند. این برنامه برای خریداران و فروشندگان خودرو نیز بسیار مفید است. به این ترتیب کار انها آسان و در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود.

این اپلیکیشن را میتوانید از سایت اندروید سیتی دانلود کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.