اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

اپلیکیشن و برنامه های اندروید

معرفی و نقد اپلیکیشن ها و برنامه های اندروید

فال حافظ


فال حافظ همانطور که میدانید برگرفته از شعرهای خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازیمیباشد. فال حافط در کشور ما تعداد زیادی طرفدار دارد و هر کس بنا به نیت و درخواستش از شعرهای حافظ برداشت میکند.

دیوان حافظ پرمخاطب ترین کتاب بعد از قرآن در ایران است. جدا از فال حافظ ، شعرهای خواجه آنقدر زیبا و دلنشین است که بعد از قرنها هنوز جذاب و خواندن آن آرامش بخش است. حافظاندیشمند بود و درباره خدا، عشق، درد، جامعه آن روز و .... در شعرهایش گفته است. شعرهایش نشان میدهد که تفکرش بسیار فراتر از افراد دیگر در آن عصر بوده است.

اشعار حافظ به دلیل داشتن ویژگی ایهام، اینطور برداشت میشود که هر کس با هر نیتی به زبان وی سخن میگوید و به او جواب میدهد. اما فال به نظر و اعتقاد هر فردی بستگی دارد.

معمولا زمانی که کار افراد گره میخورد یا دلشان جایی گیر میکند، به چیزی فراتر از دلایل منطقی نیاز دارد، پس چه چیزی بهتر از فال که تقریبا آینده را میگوید. بسیاری از افراد نیز به این مسائل معتقد نیستند و بنا بر این به سمت آن هم نمیروند. اما ایرانی ها در مراسم و جشنهای خاص خود بیشتر به سراغ حافظ و فال حافظ میروند.

برای فال اثبات علمی وجود ندارد اما این موضوع که به هر چیزی فکر کنید و آن را در ذهنتون مجسم کنید و برایتان اتفاق بیفتد، ثابت شده است. پس بهتر است که از این زاویه به آن نگاه کنیم.

جدا از این حرفها، گرفتن فال حافظ امروزه از هر جهتی راحت و آسان است و نیاز به حمل کتاب سنگین نیست و در هر لحظه ای میشود فال گرفت یا از خواندن شعرهای دیوان لذت برد. گرچه خواندن خود کتاب یا دیوان لذت دیگری دارد اما با گسترش تکنولوژی همه چیز به سمت ماشینی شدن پیش رفته است و فال حافظ و دیوانش هم از این موضوع مستثنی نیستند.

یکی از راه های تفعل بر حافظ، داشتن اپلیکیشن فال حافظ برای گوشی های هوشمند است. امروزه افراد بیشترین زمان خود را صرف استفاده از گوشی های همراه خود میکنند. بنابراین بهتر است که در میان ده ها برنامه ای که در گوشی هایمان نصب کرده ایم، برنامه فال حافظ یا اشعارحافظ را نیز نصب کنبم دتا در مواقعی که نیاز به فال داشتیم با دلمان گرفت از آن به راحتی استفاده کرده و خود را آرام کنیم.

افراد زیادی هستند که جدا از فال علاقه بسیاری به حافظ و دیوان وی دارند و در روز نیز چندین بیت از اشعار وی را میخوانند. با اپلیکیشن فال حافظ یا اشعار حافظ دیگر نیازی به حمل کردن کتابهای سنگین نیست. همینطو در دسترس و هر لحظه قابل استفاده است.

برای دانلود این اپلیکیشن به سایت https://www.android30t.com/divan-of-hafez/ سر بزنید.